Дні тижня | Ясельна група | Середня група | Старша група |
Понеділок | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Художньо-продуктивна діяльність: (ліплення/аплікація). 2-а половина дня БЖД | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 3. Художньо-продуктивна діяльність: малювання. 2-а половина дня БЖД | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична. 4. Здоров’я та фізичний розвиток. 2-а половина дня Самостійна художня діяльність. |
Вівторок | 1. Сенсорний розвиток. 2. Художньо-продуктивна діяльність: (музика). 2-а половина дня Культурно-гігієнічні навички. | 1. Логіко-математичний розвиток. 2. Здоров'я та фізичний розвиток. 3. Художньо-продуктивна діяльність: (музичне) 2-а половина дня СХД. | 1. Логіко-математичний розвиток. 2. Ознайомлення з соціумом. 3.Художньо-продуктивна діяльність: малювання. 2-а половина дня Безпека життєдіяльності дитини. |
Середа | 1. Здоров'я та фізичний розвиток. 2. Ознайомлення із соціумом. 3. Художньо-продуктивна діяльність: (худ. література). 2-а половина дня Господарсько-побутова праця. | 1. Ознайомлення з соціумом. 2. Здоров’я та фізичний розвиток. 3. Художньо-продуктивна діяльність: (аплікація/ліплення). 2-а половина дня Гурткова робота. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Ознайомлення з соціумом. 3. Здоров’я та фізичний розвиток. 2-а половина дня Гурткова робота. |
Четвер | 1. Сенсорний розвиток. 2. Художньо-продуктивна діяльність: (музика). 3. Здоров'я та фізичний розвиток. 2-а половина дня СХД | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Художньо-продуктивна діяльність: (художня література). 3. Художньо-продуктивна діяльність: (музика). 2-а половина дня Сюжетно-рольові ігри. | 1. Логіко-математичний розвиток. 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 3.Художньо-продуктивна діяльність: художня література. 4. Здоров’я та фізичний розвиток. 2-а половина дня Господарсько-побутова праця. |
П'ятниця | 1. Ознайомлення з природним довкіллям. 2. Художньо-продуктивна діяльність: (малювання). 3. Розвиток мовлення і культура спілкування. 2-а половина дня Сюжетно-рольова гра. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Ознайомлення з соціумом. 3. Здоров’я та фізичний розвиток. 2-а половина дня Трудова діяльність. | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. 2. Ознайомлення з соціумом. 3.Художньо-продуктивна діяльність: музична. 4.Художньо-продуктивна діяльність: аплікація/ліплення. 2-а половина дня Сюжетно-рольова гра. |
Коментарi